موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه جمهوری اسلامی

شماره 13389
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوايي: در جنگ نابرابر دشمن با سربلندي و افتخار بيرون آمديم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) با بيان اينکه ما در يک جنگ نابرابر با سربلندي و افتخار بيرون آمديم، گفت: نيروهاي مسلح ايران در آمادگي صددرصدي قرار دارند و ما براي هر سناريوي دشمن آماده‌ايم.اميرسرتيپ عليرضا الهامي ديروز با حضور در منطقه پدافند هوايي شمالغرب ارتش، از بخش‌هاي مختلف اين يگان بازديد کرد.وي در اين بازديد، اظهارداشت: پدافندهوايي تاريخ پرافتخاري را در اين جنگ رمضان براي حفاظت از حدودوثغور ايران اسلامي به ثبت رساند و يک تجربه ماندگار از فرزندان غيور و جان برکف نيروي پدافند هوايي بود که براي آيندگان به يادگار گذاشته شد.الهامي گفت: ما در يک جنگ نابرابر با سربلندي و افتخار بيرون آمديم و لازم است تجربيات ارزشمندي که در جنگ 12 روزه و در جنگ رمضان بدست آورديم براي آيندگان ثبت و ضبط شود.

عناوین این صفحه