مديرعامل شرکت ملي نفت:طي يک هفته 25 ميليون بشکه نفت از محاصره عبور کردندمديرعامل شرکت ملي نفت که تيم
مديرعامل شرکت ملي نفت:طي يک هفته 25 ميليون بشکه نفت از محاصره عبور کردندمديرعامل شرکت ملي نفت که تيم مذاکرهکننده ايران را در سوئيس همراهي ميکند، گفت از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتي هايمان از خط فرضي محاصره با 25 ميليون بشکه نفت عبور کردهاند.حميد بورد، مديرعامل شرکت ملي نفت افزود: بخشي از آنچه ذخيره کرديم بيش از نصف آن از خليج فارس و درياي عمان عبور کردند و اميدواريم بدون دردسرهاي بعدي روند خريد را طي کنند و به مقاصد خود برسند. قبلا مشکلاتي بعد از خط محاصره داشتيم که اميدواريم از طرف کشور متخاصم دچار مشکل نشوند.اين عضو هيات مذاکرهکننده کشور بدون اشاره به ارقام فروش نفت ايران در اين مدت گفت: معمولا اين ارقام را اعلام نميکنيم، اما نفتي که الان خارج شده در اين مدت بيش از نصف ظرفيت صادرات يک ماه ايران است.