ميز خدمت آبفاي ايلام در اجتماع شبانه عزاداران حسيني برگزار شدايلام- خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: به
ميز خدمت آبفاي ايلام در اجتماع شبانه عزاداران حسيني برگزار شدايلام- خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: به مناسبت هفته امر به معروف و نهي از منکرو همزمان با ايام سوگواري ماه محرم، ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان ايلام با حضور محمد محمدي مديرعامل شرکت، در ميدان آييني 22 بهمن شهر ايلام برگزار شد.به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان ايلام، اين ميز خدمت با هدف ارتباط مستقيم با مردم، رسيدگي به درخواستها و پاسخگويي به مسائل و مطالبات مشترکان در حاشيه اجتماع عزاداران حسيني(ع) برپا شد و مديرعامل شرکت ضمن ديدار چهره به چهره با شهروندان، به سؤالات و درخواستهاي آنان پاسخ داد.محمد محمدي با تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و گراميداشت هفته «امر به معروف و نهي از منکر»، بر اهميت تعامل مستقيم با مردم و پاسخگويي به مطالبات آنان تأکيد کرد و گفت: برگزاري ميزهاي خدمت فرصتي مناسب براي شنيدن دغدغههاي شهروندان و پيگيري مسائل آنان از نزديک است.وي با تأکيد بر اهميت مديريت مصرف آب، صرفهجويي و پرهيز از اسراف را از مصاديق مهم «امر به معروف» دانست و افزود: امروز رعايت الگوي مصرف و استفاده بهينه از منابع، بهويژه آب، يک ضرورت همگاني است و نقش مهمي در حفظ سرمايههاي ملي و مقابله با چالشهاي اقتصادي دارد.مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ايلام همچنين در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات اين شرکت در دوران جنگ تحميلي اخير، گفت: با تلاش شبانهروزي کارکنان، خدمات آبرساني در استان بدون وقفه تداوم يافت و در کنار حفظ پايداري شبکه، اجراي پروژههاي عمراني و توسعهاي نيز متوقف نشد.