احداث 17 پست برق در بندرترکمن طي سال گذشته بندرترکمن-خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مدير امور توزيع نيروي برق شهرستان بندرترکمن گفت:طي سال گذشته 17 پست برق با ظرفيت بيش از دو هزار و 165 کيلوولتآمپر و با اعتباري بالغ بر 50 ميليارد تومان در نقاط مختلف شهري و روستايي بندرترکمن احداث و به بهرهبرداري رسيد. لطفعلي نژاد، اظهار داشت: حدود چهار کيلومتر شبکه سيمي به کابل خودنگهدار تبديل شده و براي متقاضيان جديد نيز توسعه شبکه برق انجام شده است. به گفته وي در همين مدت 759 انشعاب جديد برق نصب و 880 کنتور معيوب نيز تعويض شد.