مديرکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه خبر داد؛تردد بيش از 21 هزار زائر عتبات عاليات از مر
مديرکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه خبر داد؛تردد بيش از 21 هزار زائر عتبات عاليات از مرز خسروي طي ايام محرمکرمانشاه- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مديرکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه از تردد بيش از 21 هزار زائر عتبات عاليات از پايانه مرزي خسروي از ابتداي ماه محرم تاکنون خبر داد.علي سليمي گفت: از ابتداي ماه محرم تا پايان روز دوازدهم اين ماه، مجموعاً 21 هزار و 671 نفر از طريق پايانه مرزي خسروي تردد داشتهاند.وي با ارائه جزئيات آماري از اين ترددها، افزود: از اين تعداد، 9 هزار و 783 نفر وارد کشور شدهاند و يازده هزار و 888 نفر نيز از کشور خارج شدهاند که نشاندهنده روند فعال اين مرز طي ايام سوگواري است.سليمي با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از اين مرز بينالمللي، گفت: پايانه مرزي خسروي به عنوان يکي از نزديکترين و امنترين مسيرهاي دسترسي به عتبات عاليات شناخته ميشود و طي ايام محرم نيز شاهد تردد روان زائران بودهايم.مديرکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه افزود: همه امکانات و زيرساختهاي مورد نياز براي ارائه خدمات مناسب به مسافران و زائران در اين پايانه پيشبيني و مستقر شده است.وي گفت: با توجه به نزديک شدن به ايام اربعين حسيني، پايانه مرزي خسروي در بالاترين سطح آمادگي قرار دارد و تمهيدات لازم جهت تسهيل تردد، ارتقاي سطح خدمات و استقبال حداکثري از زائران اربعين در دستور کار قرار گرفته است.